iHub je internetový magazín pro nezávislé autory a širokou veřejnost


Tip: Jak získat 4% z prodejní ceny serveru Akcie CZ

09.09.2012 01:11

Není nic lepšího, než dělat byznys, na kterém vydělají všichni. Mám pro vás příležitost vydělat snadno pěkné peníze a zabere vám to sotva pár minut. Je to více než snadné.

V tento okamžik probíhá aukce zavedeného a dobře vydělávajícího  serveru Akcie CZ (konec je ohlášen na 1.10.2012) a detaily aukce najdete zde.

Nabízím 4% z prodejní ceny Akcie CZ tomu, kdo doporučí účast v aukci budoucímu vítězi (tedy tomu kdo server Akcie CZ koupí). Jsou to tedy 4% pro tipaře. A je mi jedno jak to provedete. Napadají mne tyto způsoby:

  • pošlete mu e-mail
  • sdílejte tento tip na sociálních sítích
  • pošlete mu sms
  • zavolejte mu
  • máte vlastní server či blog? dejte si to tam (i pro vás 4% platí!)
  • využijte libovolný další způsob kontaktu

Jako důkaz mi postačí to, že vás kupec Akcie CZ označí za zdroj informace o konání aukce. Je mi jedno jak to proběhne a nebudu nic ověřovat.

Pojďme se podívat na příklad toho kolik jako tipař vyděláte:

Server Akcie CZ se vydraží a následně prodá za 1.500.000,-Kč - V den zaplacení serveru kupujícím vám vyplatím v hotovosti či převedu na váš bankovní účet přesně 60.000,-Kč

Mohu vás ujistit, že se již těším na to, jak budu moci tipaři vyplatit 4% z prodejní ceny. Takže, popřemýšlejte nyní o svých obchodních partnerech, známých podnikatelech či třeba začínajícím internetovém podnikateli a pošlete všem prostou zprávu. Dejte jim vědět libovolným způsobem.

Držím pěsti a těším se!

Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com, můžete mi i zavolat na 724 500 393

—————

Zpět


Diskusní téma: Tip: Jak získat 4% z prodejní ceny serveru Akcie CZ

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.