iHub je internetový magazín pro nezávislé autory a širokou veřejnost


Něco tady zavání...

23.03.2013 08:35

Líbí se vám náš projekt? Podpořte jej finančně.

Je David Kirš tím, za koho se vydává?

Před tím, než jsem se rozhodl napsat toto jsem strávil notnou chvíli hledáním na českém webu. Popravdě nejde mi o jeho osobu jako takovou, podobných "kazatelů" amerického ražení o úspěšném businessu je plná kabelovka, ale až jedna věc mě zarazila a vyvedla z míry.

Doporučení

Máte potíže se zrakem?

 

Říkat, že mám něco nejlepšího většinou zavání průšvihem, nebo hloupostí. V případě DK je to první případ. Tento člověk mi nevadil až do doby, kdy se začal montovat do mého řemesla a řemesla společnosti ve které pracuji.

Email DM (direct marketing) je marketingový nástroj, který jsem v minulosti hojně využíval a dnes prostřednictvím vlastních zdrojů a subdodavatelů poměrně úspěšně sem-tam prodáme. Nicméně zavaluje mě evidentně poměrně vysoko bidovaná reklama této postavy, která ví jak na to a postaví vám skvělé letadlo. Dal jsem si chvilku a nenašel jsem žádnou pořádnou recenzi ať již zachycující pozitivní, nebo negativní výsledky spojené ať už s Milionovým imperiem, nebo s Email Academy. Na první pohled mi to přišlo zavádějící, ale po chvíli jsme se dovtípil. Pro rýpaly nevěnuji pozornost emočním výlevům na FB. Je zřejmé, že žádné extra pozitivní reakce nebudou, protože to zkrátka nefunguje a kdo se nachytal evidentně má potřebu se s tím chlubit stejně tak, jako kdyby v klubu sbalil ladyboy prostitutku.

Nicméně co s naším expertem na mailing a nastartováním svého businessu?

Jedná se o představení velmi obecných tezí s nahraným potleskem schovaným za pozlátkem několika sladkých slůvek, jenž ty obyčejnější "nakopne jiným" směrem, tak aby v závěrečných celovečerních dílech utratili svoje první a poslední peníze na v důsledku jen mizivě funkční formu propagace.

Dovolte mi závěrem také jedno klišé: Posuzuj člověka podle toho kým se obklopuje.

Měl jsem možnost telefonicky hovořit s jedním člověkem, který zřejmě "zastupuje" Email Academy. Začal se záminkou, že chce nakoupit mediální prostor od našeho vydavatelství. Jakmile jsme z něj vytáhl několik informací, jako z chlupaté deky, chtěl od nás emailing na test, to opravdu neděláme, následně se pokusil vytvořit mi nabídku na affil. Jelikož byl natolik neodbytný, vyzkoušel jsem nejstarší trik, který znám, požádal jsem o ho o zaslání emailu. Udělal to poměrně v krátké době, nicméně jeho nabídka byla natolik neseriozní, že na odpověď stačila jedna věta a sakrastické poděkování. Nicméně a to mu asi poradil DK obratem zavolal a začal přesvědčovat. Byl odmítnut hrubým způsobem.

Jaké je však riziko v těchto šarlatánech různého průmyslu a musím přiznat, že v reklamě a marketingu mají vyšší hojnost, než v jiných odvětvích. Problém je v tom, že když znechutíte velmi podmanivými prostředky s téměř zázračnými účinky obyčejné lidi, vytvoří si z velké míry averzi i k ostatním, serioznějším a sice ne vysněně, ale funkčním prostředkům komunikace.

Doporučuji tedy s DK nakládejte dle svého, ale raději mrkněte třeba na vivnetworks s jejich pokročilým marketingovým nástrojem silverpop.

Pavel Pastor

Líbí se vám náš projekt? Podpořte jej finančně.

—————

Zpět


Diskusní téma: Něco tady zavání...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.